به بزرگی خدا قسم یاد کردم که تو را گمراه کنم،تو را ...تو

به بزرگی خدا قسم یاد کردم که تو را گمراه کنم،تو را ...تو

اي خدا به عزت و جلالت قسم كه همه انسانها را گمراه مي كنم مگر عده ي معدودي كه بنده خاص تو هستند.

دشمنان من را بشناسید

اول اینکه وقتی به هم می رسند سلام می کنند  که سلام اسم خداست و من از این اسم می ترسم .

دوم : وقتی همدیگر را می بینند دست می دهند و تا دستهایشان از هم در نیامده گناهانشان بخشیده می شود.

سوم : وقتی می خواهند غذا بخورند بسم الله می گویند و من دیگر نمی توانم غذا بخورم و گرسنه می مانم.

چهارم : بعد از غدا خوردن الحمد لله می گویند .

پنجم:وقتی اسم حضرت محمد(ص) می آید بلند بلند صلوات ختم می کنند و آنقدر ثواب آن زیاد است که من فرار می کنم .

ششم : وقتی می خواهند کاری کنند ان شاءالله می گویند و من دیگر نمی توانم در کار هایشان مداخله کنم و آنها را بر هم بزنم .

هفتم : صدقه می دهند و وقتی صدقه می دهند هم گناهانشان آمرزیده می شود و هم هفتاد نوع بلا را از خود دور می کنند.

)وقتی انسان دستش را در جیبش می برد که پولی را صدقه دهد,هفتاد شیطان دست او را می گیرند تا او را منصرف کنند و نگذارند که او صدقه دهد.)

هشتم: آنان قرآن می خوانند و در خانه ای که قرآن خوانده شود دیگر جایی برای من نمی ماند,چون ملائک در آن خانه رفت و آمد  دارند.

نهم : مرا زیاد لعنت می کنند و وقتی مرا لعنت می کنند یک زخم بر بدنم می افتد و تا زمانی که آن شخص را به گمراهی نکشانم آن زخم خوب نمی شود.

دهم : هنگامی که گناه می کنند سریع توبه می کنند و زحمات مرا به هدر می دهند .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ابلیس ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

در عجبم از بنی آدم که از من بدشان می آید و اطاعتم می کنند!!! خدا رو دوست دارند اما . . . . .



لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب
CopyRight| 2009 , sheytani.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM